Wednesday, June 2, 2021

TUHAN TOLONGLAH AKU !



TUHAN TOLONGLAH AKU The Truth ft. Aniq Muhai Lirik : Adnin Roslan & Akmal Mustafa Lagu : Adnin Roslan & Akmal Mustafa Lukisan : Hono san Video : Azeem Razali TARBIAH SENTAP RECORDS VERSE: Dalam hidup ini tiada suatu yang sempurna Pasti ada masanya aku terjatuh berkali terjatuh Ketika itu hanya Kau tahu Apa yang terbuku di hatiku Jauh di sudut hatiku aku malu untuk menghadap-Mu PRE KORUS: Tiada sehelai daun pun yang gugur Di muka bumi tanpa ketahuan-Mu Engkau tahu apa yang aku laku Tika ku keseorangan KORUS: Tuhan tolonglah aku tutuplah salahku jangan kau buka aibku tuhan tolonglah diriku maafkan aku Ampuni salahku Kadangku menangis adakah Kau terima amalku VERSE 2: Sekiranya dosa yang ku laku punya aromanya Nescaya akulah manusia yang paling dijauhi semua Namun semata kerna rahmat-Mu Masih ada yang menyayangiku Andai mereka tahu aibku ini, pasti ku disisih PRE KORUS 2: Yang ku takuti walau amalku beribu Pada-Mu bagai berterbangannya debu Kerana tanpa malu ku durhakai-Mu Tika ku keseorangan KORUS 2: Tuhan tolonglah aku tutuplah salahku jangan kau buka aibku tuhan tolonglah diriku maafkan aku Ampuni salahku tuhan jangan tinggalkanku ku perlukan-Mu dalam jalan hijrahku CHORUS: Tuhan tolonglah aku tutuplah salahku jangan kau buka aibku tuhan tolonglah diriku maafkan aku Ampuni salahku tuhan sungguh ku merayu belas dariMu dalam jalan hijrahku


Allah sayang kita. 

Sebab itu Allah tutup aib kita. 

Kerana Allah nak bagi peluang pada 

kita untuk kembali kepadaNya. 


Ya, peluang demi peluang. 

Namun sejauh manakah kita menghargainya?


Semoga Allah beri kita  kekuatan 

untuk meninggalkan 

segala maksiat yang masih besarang d

alam hati kita semua..

Ameen!

No comments:

About

x

nuff

bground

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com