Thursday, November 9, 2023

SYUKUR!


Bismillah Walhamdulillah...
Alhamdulillah puji kesyukuran kpd Nya. Selawat dan salam utk junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W.
Sudah lama tidak mengupdate sesuatu di sini.
Terlalu banyak perkara telah berlaku..namun tidak sempat utk dirakamkan dengan bait kata-kata di sini. Hanya mampu dirakam menggunakan lensa kamera.

Jam sekarang menunjukkan 8.40 mlm. 9 Oktober 2023. Hari Isnin.

Hurul Jannah anak sulung umi sudah selamat berada di bumi anbiya' bumi dataran sham. Urdun.
Alhamdulillah Jannah berlepas pada 19 September 2023 yang lepas. Pergi membawa 1001 cita2 abi dan umi untuk melihat Kak Jannah menggapai impian abi yang ingin melihat anak daranya mengikut jejak langkah ke bumi anbiya'.
Abi..anakanda kita sudah berada di sana..sebagaimana impian abi dulu. Umi dan abi merancang dan membina impian bersama suatu tika dulu..namun sekarang umi keseorangan menghadapi dan mengecapi saat2 kegembiraan melepaskan Jannah ke bumi datarab sham sana. Allah2 Monolog umi di saat ini sambil menyeka air mata yang tiba2 mengalir secara tidak diundang.

Muhammad Faqehuddin Muhamad Zaid- anak jantan sulung abi sudah berada di Indonesia sekarang. Menadah kitab dan mencari ilmu pengetahuan pengalaman utk bekal di masa mendatang. Di saat abi dan umi sudah tiada lagi di dunia nanti, Faqeh yang akan menjaga keluarga ini. Faqeh yang akan membela nasib adik beradik yang lain. Perlu menjadi contoh terbaik utk adik2 yang lain.


No comments:

About

x

nuff

bground

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com