Thursday, November 8, 2012

Wafiah & Faqeehah

IMG_4162
Balajar main cikgu2.


Bismillah Walhamdulillah...

Jam 8.34 pagi.Anak2 ke sekolah.Abi jumpa musyrif dia.Faseh pulak muntah semalam.Kesian dia.Mula2 dia macam malas ke sekolah,tapi setelah dipujuk,alhamdulillah.

Ok,kali ni ummi hendak bercerita tentang anak2 angkat ummi..
( eceh..ada anak angkat pulak sekarang..) Faqeehah dan Wafiah.

Wafiah  sudah masuk darjah satu di sini.Baru datang dari Malaysia baru2 ini.Sebelum ini dia bersekolah di sekolah cina di Terengganu.Faqeehah belum lagi sekolah.Apabila mama dia ada kelas ada hal, mereka akan datang bermain di sini.

Jannah suka main cikgu2 dengan budak2 ini.Yang jadi cikgunya mestilah Jannah.Siap buat satu buku hasil dari kertas A4. Wafiah akan salin apa yang Jannah tulis.Semua biasanya ayat dalam tulisan arab.Jannah kata Wafiah dah makin cantik tulisan arab dia.A'ah pula di tulis alif ba ta..pandai2lah Jannah handle budak berdua nih..Jangan gaduh2 sudah.

Tapi yang seronoknya tiem adik beradik 2 orang ni bergaduh, yang tukang lerai dan jadi pendamai adalah Jannah.Masa dua beradik ada kat rumah, tak adalah pulak Jannah akan bergaduh dengan 2 orang lagi adik hero dia..almaklumlah dah adik perempuan baru dia..adik hero dia tak ambil kisah dah.Masing2 buat hal.^__^.Macam2 mereka nih.

Minggu lepas Jannah Faqeh dan Wafiah sudah mula kelas taekwando..Nanti ummi updatekan kisahnya sekali dengan gambarnya yer...

Bunga yang Ummu Qusoi beri.

Pipi Wafiah ...perubahan cuaca dari malaysia ke Jordan.

Pandai posing A'ah nih.



No comments:

About

x

nuff

bground

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com