Sunday, March 26, 2023

Moga Allah permudahkan!

 Bismillah Walhamdulillah

19 Mac 2023, jam 11.03 minit mlm. Umi baru sudah siap2 mengemas dapur. Anak2 start bersekolah hari ini. Pengalaman baru bagi Hurul Jumaanah dan Muhamad Fayyadh masuk ke PASTI. Alhamdulillah mereka dapat bangun awal hr ini.

Hurul Jazlah juga sudah masuk ke tahap dua sekarang. dah besar anak dara manja umi ni. Muhammad Faheemuddin juga sudah darhaj 6 sekarang. Sekejap je membesar anak Jordan umi ni. Tahun ni alhamdulillah dia diberi amanah menjadi Pembimbing Rakan Sebaya di SK Teluk Ketapang.

Ye..anak2 umi semua sudah bertukar ke SK Teluk Ketapang. Memudahkan urusan utk hantar dan pulang anak2 ini. 

Hurul Jannah juga sudah selesai mengambil SPM di Yayasan Terengganu di Besut. Alhamdulillah selesai sudah paper terakhir. Trial SPM Jannah merupakan pelajar ke3 terbaik. Alhamdulillah. 

Muhammad Faqehuddin hero kesayangan umi sekarang berada di Jawa Tengah Indonesia. Alhamdulillah menadah kitab di sana. Manakala Muhammad Fasehuddin pula masih meneruskan perjuangan untuk mendapatkan sijil syahadah di Maahad Tahfiz Ar Rahmah di Paloh.

Alhamdulillah..anak2 umi semakin membesar dan akan meneruskan delegasi arwah abi, yang mana abi ingin anak2nya menghafaz Quran 30 juzuk di dalam kepala..Alhamdulillah. Moga Allah permudahkan!

No comments:

About

x

nuff

bground

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com